godziny pracy grafika

Wysłana - 03-12-2010, 11:25
Treamik
Gość

Wiem, że to jest trudne do udowodnienia ale moze gdzieś jest zawarte coś takiego jak godziny pracy grafika ? Jestem grafikiem jak łatwo się można domyśleć i pracuje w pewnej firmie na pełen etat. Czasami nawet muszę siedzieć w pracy po 12-13 godzin. Dla mnie jest to wielkie zmęczenie, a nie wiem przy okazji czy to nie jest łamanie prawa pracownika ?

Wysłana - 03-12-2010, 16:01
paty
Senior Member

o tyle chyba z tego co pamiętam to sporo osób zostaje w pracy po godzinach i nie jesteś jedyny, nie ma czegoś takiego jak określone godziny pracy dla grafika :)

Wysłana - 03-30-2010, 23:35
Erti
Gość

sam jestem grafikiem komputerowym i też mam strasznie różne godziny pracy ! nie ma co się dziwić, taki to już mamy zawód i trzeba się z tym pogodzić
 Wysłana - 04-01-2010, 16:54
Tylu
Gość

No wybrałeś sobie taką pracę która często wymaga pracy po godzinach , w takim razie się nie dziw, na prawo dostajesz za to wynagrodzenia. Jak Cię strasznie to męczy to pogadaj z szefem i powiedz mu ze nie dajesz rady
 Wysłana - 04-15-2010, 23:49
Niezarejestrowany
Gość

człowieku, dla ciebie to jest przedewszystkim wypalenie zawodowe. Po drugie jeżeli jesteś przemęczony, łatwiej popełniasz błędy. Ostatecznie, to ty za nie płacisz.

Nie spotkałam się nigdy z żadnymi zapiskami dot. ilości godzin przy kompie. Wszystkie regulacje prawne dot. nadgodzin jakie znam są jawnie łamane przez pracodawców.

Jeżeli mozesz sobie na to pozwolić - idź do innej pracy. Ja po swoim pół roku przemęczenia w agencjach dostałam pracę lepiej płatną i mniej wymagającą, mimo kryzysu. Może po prostu jesteś uciskany przez pracodawcę.
 Wysłana - 04-16-2010, 14:11
groove6
Gość

Ale to co ty piszesz o wszystkich stanowiskach pracy czy tylko o grafiku, że nie możesz być uciskany przez pracodawcę ?
 Wysłana - 04-16-2010, 17:14
Kamelek899
Gość